plantmilkyway

plantmilkyway

Galette (cukormentes, vegán, gluténmentes)

2018. július 25. - Kitti Sőtér

100 g gm zabpehelyliszt

50 g nyílgyökérliszt

50 g kölesliszt

15 g útifű maghéj

tengeri só

fahéj

20 g őrölt lenmag

60 ml meleg víz

100 g kókuszolaj

120 ml jéghideg víz

gyümölcs: én most 3 db kisebb barackot használtam

1. Először a lenmagtojást készítjük el. Ehhez az őrölt lenmagot összekeverjük a meleg vízzel, majd 15 percig állni hagyjuk. Ez idő alatt szépen be fog kocsonyásodni.

2. A liszteket összekeverjük, majd hozzáadjuk az útifű maghéjat, a tengeri sót és a fahéjat is.

3. Egy késes aprítóban összedolgozzuk a kókuszolajat, a pihentetett lenmagtojással és a hideg vízzel, majd ezt az egyveleget hozzákeverjük a száraz hozzávalókhoz. 

4. A tésztát minimum egy órára hűtőbe helyezzük. Ez alatt az idő alatt összevághatjuk a gyümölcsöket.

5. A pite alapját szép egyenletesen vékonyra nyújtjuk és megpakoljuk a gyümölcsökkel, a széleit  pedig vékonyan visszahajtjuk.

6. Mivel a tésztához én semmilyen édesítőt nem használtam, így a tetejét lekentem egy kis fahéjjal elkevert agavé sziruppal, ami szépen rákaramellizálódott.

7. Végül 180 fokos sütőben 25 perc alatt sütöttem készre.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://plantmilkyway.blog.hu/api/trackback/id/tr5314141713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása